keskiviikko 8. toukokuuta 2019

Blogin aloitus

Päätin perustaa uuden blogin, ja ensimmäiseksi haluaisin kertoa itsestäni.
Olen Minna 47v luonnonvaratuottaja Kemistä.
Perheeseeni kuuluu 9vuotias tytär joka harrastaa kilpavoimistelua sekä sekarotuinen 3v pieni koira nimeltään Vekku.
Harrastuksiini kuuluu tällä hetkellä lenkkeily, jooga aina kun saan aikaiseksi, käsityöt ja askartelu.
Olen vuosi sitten tehnyt elämäntapa muutoksen ja samalla tiputtanut painoa yli 20kiloa. Lisäksi olen kiinnostunut hyvinvoinnista. Ja tavoitteeni on yli kahdenvuoden päästä kun täytän 50vuotta olisin elämäni kunnossa.
Olen myynyt nyt vuoden juiceplus ravinnekapseleita, sekä käyttänyt niitä itse pidempään ja saanut niistä positiivisia vaikutuksia. Tulen kertomaan tässä blogissa enemmänkin.
Lisäksi olen kiinnostunut kaikesta hyvinvointiin liittyvästä.
Tässä tulee olemaan minun käsitöistä, hyvinvointi matkastani, reseptejä, kauneudenhoitoon liittyvää, villiyrttejä ym. Tervetuloa seuraamaan😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti